Засіб для печінки від алкоголю і наркотиків виявили вчені

білковий
Фахівці Іспанського національного центру вивчення раку (англ. Spanish National Cancer Research Centre), який розташовується в Мадриді з'ясували, що у білок під кодовою назвою Fra-1 має виражену гепапротекторним дією.

Зокрема зазначається надійне захисне дію від наступних токсичних речовин, як, алкоголь і наркотики і навіть парацетамол. Додатково, виявили суттєву роль даного цього протеїну при виникненні механізму стійкості до хіміотерапії у злоякісних пухлин.

Відповідно до звітів ВООЗ, в переважній більшості країн надмірне вживання алкоголю і прийом наркотиків вже можна вважати однією з найголовніших причин поразки печінки. Дані токсичні ушкодження згодом призводять до гепатиту, цирозу, що викликає необоротну печінкову недостатність і досить часто призводить навіть до смертельного результату.

Для дослідження механізму захисту печінки, яким володіє білок Fra-1, група фахівців, яку очолював Ервін Вагнер (Erwin Wagner), проводила експерименти на особливих лабораторний мишах. Для цього була виведена «супердетоксіцірующая» форма мишей, у яких в печінці синтезується значну кількість цього білкового з'єднання.

Іспанські вчені виявили, що з одного боку, білкове з'єднання Fra-1 є стимулятором активності генів, які відповідають за функції системи глутатіону, тим самим сприяють захисту клітин від наносяться вільними радикалами ушкоджень. Крім того, цей же білок також на геном рівні пробуджує процеси, відповідальні за виведення з клітин токсинів.

Вчені сподіваються, що отримані результати даного дослідження дозволять в майбутньому використовувати властивості даного білкового з'єднання як ключ до створення нових лікарських препаратів, що прискорюють дезінтксікацію організму на клітинному рівні, що дуже затребуване при гострій і хронічній інтоксикації, наприклад при алкоголізмі чи наркоманії. Повне вивчення даного білка Fra-1 і все механізмів, в яких він бере участь, дозволить також краще лікувати ракові пухлини.

Сайт про наркоманію і алкоголізм, якщо Ви хочете більше знати про рішення проблем не шляху до тверезого життя.